Playstation

Minden ami Playstation!

Michael Denny, az SCE Worldwide Studios Europe alelnöke exkluzív interjút adott a PS Vita-ról


Mi volt az első benyomásuk az embereknek, akik kézbe vehették a PS Vita-t?

Nagyon izgatottnak látszottak. Bár én abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy láttam a hogyan küzd a fejlesztőcsapatunk, így az elsők között foghattam kézbe. De az igazi kérdés mindig az, hogy mit szólnak az újságírók az új konzolhoz. A fogadtatás várakozáson felüli volt, azt kell, hogy mondjam, a fejlesztőcsapatunk remek munkát végzett, mind hardveres mint szoftveres téren, hogy ilyen bőséges választékkal lehet az új konzol képességeit bemutatni.

Melyek azok a játékok, amelyeket Ön a legjobban kedvel a PS Vita-n?

Nagyon nehéz leszűkíteni egy körre, hiszen mindegyik játék izgalmas a maga műfajában. Az Uncharted Golden Abyss megmutatja, milyen látványt lehet kihozni egy OLED kijelzőből, és hogyan lehet egy sikeres PS3 játékot teljesen új feldolgozásban kiadni, egy eddig nem látott hordozható platformon 2 analóg vezérlővel..

És természetesen meg kell említenem a mi örök büszkeségünket - a WipEout 2048-t. Ez bemutatja, milyen lehetőségek rejlenek a játékban a PS3 és a PS Vita átjárhatóságán keresztül.

Ami az új játékokat illeti, amíg a Little Deviants egy sor új interfészen keresztül mutat be egy válogatást a mini-játékokból, addig a a Reality Fighters gyakorlatilag olyan valósághű élményeket ad, mintha valóban az akció közepébe csöppentünk volna

Milyen új fejlesztési lehetőségek rejlenek a PS Vita –ban?

Minden egyes fejlesztőnek külön elképzelése van. Amennyiben egy kemény akció, vagy FPS játékról beszélünk, a fejlesztőknek fantáziáját megmozgatja a dupla vezérlő, illetve a nagy kijelző. Más fejlesztők inkább az érintőképernyős és a hagyományos vezérlők kombinációját részesítik előnyben. Míg mások fejlesztéskor az elérhetőséget és a helyhez kötött funkciókat nézik. Bármelyik is legyen, mindenki azonos feltételeket kap, hogy újat és izgalmasat alkosson.

PS Vita nagy hangsúlyt fektetett a közösségi játékra – miért gondolják, hogy ez fontos?
Minél többen játszanak valamit, annál inkább lesz közösségi játék. Különösen a mobil eszközök használatánál látjuk, mennyire összeköti az embereket. Számunkra is fontos volt, hogy olyan eszközt alkossunk, amely támogatja a Wi-Fi, vagy 3G kapcsolatot, ezáltal teremtve meg az átjárót a közösségi kapcsolatokhoz, de nem csak a játékra. Ilyen az egyedülálló Near szolgáltatás.

Hogyan illeszkedett a PS Vita a PS3 2012-es stratégiájába?

Mindkét típusú konzolt egyformán támogatjuk, de ez a felállás szerintünk erősíti egymást. Melyik az izgalmasabb, a PS Vita megjelenése, vagy az átjárhatóság a konzolok között? Mindenesetre nagyon klassz volt a WipEout 2048 egy PS3 – PS Vita felállásban

Mik voltak a kezdeti benyomások, amikor először fogta a kezébe a PS Vita-t?

Először lenyűgözött, amikor a hüvelykujjadat ráteszed a két vezérlőgombra, elfog az izgalom. De akkor csodálkozol igazán, amikor úgy rendesen megragadod. Az agyad azon kezd el járni, hogy, új módon játszhatsz akár az általad ismert játékokkal, vagy milyen új játékokat lehetne kipróbálni ezekkel az új funkciókkal a kezedben.

Milyen gyakorlati megoldásokat emeltek át a PSP-ből a Vita-ra?

A PSP az első vállalkozásunk volt egy konzolra, és nagyon büszkék vagyunk az eredményeire. A több mint 50 millió eladott példány, és megannyi játékkal úgy gondolom sok rajongót szereztünk. Lényeg, hogy sokat tanultunk belőle..

A lényeg, hogy tudjunk különbséget tenni a PSP és a PS Vita között. Bizonyosnak kell lennünk, hogy ezekkel a konzolokkal elégedettek a felhasználók. A legnagyobb eredmény, hogy van egy platformunk, mai tudásban a PS3-hoz áll közel, de a fejlesztési lehetőségei mégis a PSP-t idézik - szerintem ez egy jó párosítás.

Ön szerint szükséges, hogy a játékok a Vita összes képességét kihasználják, vagy ez inkább illeszkedjen a játék menetéhez, mint például az érintőképernyők használata?

Sosem írjuk elő, hogy a fejlesztők milyen elemeket és funkciókat használhatnak. Az első és legfontosabb dolog, hogy szórakoztató dolgot kell létrehozni. A PS Vita szélesebb, innovatívabb és attraktívabb lehetőségeket nyújt a fejlesztéshez, de hogy ezt használják-e, a játék fejlesztése során vagy sem, az a fejlesztők döntése.

Hogy érzi magát a nagyszerű fogadtatás hírére, és mit jelent ez a hordozható játékok jövőjére nézve?

Fantasztikusan. Az új platformok bemutatása egyszerre félelmetes és izgalmas. HA ennyi pozitív visszajelzés jön valamiről, az mindig nagy megelégedéssel tölt el. És mégis mit jelent ez a jövőre nézve? – Remélhetőleg, hogy a felhasználókat meggyőztük egy innovatívabb, közösségibb, szórakoztatóbb, hordozható konzol képességeiről és lehetőségeiről

psvitae3.jpg




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 9
Tegnapi: 3
Heti: 15
Havi: 47
Össz.: 17 642

Látogatottság növelés
Oldal: Michael Denny beszél a PS Vita-ról
Playstation - © 2008 - 2024 - psrajongok.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »